Treceți la conținutul principal

Postări

Intrebari si raspunsuri la interviul de angajare

 Dupa ce ai trecut prin lista cu lucruri de facut inainte de un interviu, e timpul sa-ti faci o mica strategie de abordare a angajatorului. Poate chiar in acest moment, aruncand o privire la rece asupra CV-ului tau, el isi pregateste intrebarile pentru tine. Iti venim in ajutor cu o lista a celor mai frecvente subiecte discutate la un interviu de angajare, dupa modelul celor compilate de Wayne D. Ford in cartea "The Accelerated Job Search". Pentru inceput, e bine sa stii ca exista doua tipuri de intrebari cu care te va confrunta: calitative , prin care incearca sa-ti intuiasca personalitatea, sa isi dea seama cum te-ai integra in echipa si daca idealurile tale se potrivesc cu cele ale companiei cantitative , care iti testeaza efectiv cunostintele si experienta profesionala. Nu este exclus nici sa fie insotite de probe practice, pentru anumite posturi. Intrebarile calitative sunt de obicei cele pe care le poti anticipa, in cazul celor cantitative fiind vorba de detalii

UTOK Explorer 4 - un telefon robust si complex

Viitoarele aventuri de pe traseele montane sau cele de pe cursurile celor mai rapide rauri se pregatesc sa fie tehnologizate de UTOK Explorer 4 , smartphone-ul rugged Dual SIM, cu standard de protectie IP68, display Gorilla Glass, autonomie de pana la 30 de zile si functie de apelare S.O.S.  UTOK Explorer 4 este pregatit sa infrunte provocarile naturii, indiferent de situatie. Gratie invelisului cauciucat rezistent si a standardului de protectie IP68 , UTOK Explorer 4 este protejat complet impotriva prafului , a imersiei in apa de pana la 1.2 metri si impotriva socurilor mecanice pe distante de pana la 1.2 metri . Pe langa culorile vibrante pe care le ofera la fiecare utilizare, ecranul IPS de 4" beneficiaza de protectie sporita, gratie tehnologiei Gorilla Glass . Pe langa nivelul ridicat de rezistenta, noul UTOK Explorer 4 aduce functionalitatea la indemana oricui, prin intermediul butoanelor dedicate apelarii

SEO pentru patronii de firme cu site web

Intr-un mediu de afaceri on-line , care este puternic dependent de cautari organice , lipsa unei strategii de optimizare pentru motoarele de cautare ( SEO) este o piatra de moara pentru cresterea și profit . De aceea v a prezentam elemente de baza SEO pe care patronii sau managerii unei afaceri ar trebui sa le stie pentru a obține rezultatele dorite . SEO nu este ceva ce se adauga, SEO este o componenta de baza Motoarele de cautare (Google, Bing, Ask, Yandex) au devenit o obligatie de marketing generata de deciziile luate de consumatori in procesul de interes si achizitie, ceea ce inseamna ca aceasta cautare organica (introducere manuala de cuvinte si fraze in caseta de cautare) a devenit foarte importanta pentru orice afacere. Vizibilitatea cat mai accentuata, cat mai aproape de prima pozitie in prima pagina in Google, dar si in celelalte motoare de cautare, conteaza foarte mult, clientii realizand astfel o mentinere si chiar o crestere a pozitiei prin cat mai

Serviciul Relatii cu Clientii – legatura rapida cu un operator

Va prezentam mai jos principalii operatori de telefonie din Romania si modalitatea cea mai rapida de a intra in conversatie cu un operator uman call-center. Vodafone Pentru a evita sa stai cu orele prin meniurile de la Vodafone iata scurtatura pentru a intra rapid in legatura cu un reprezentant: Formeaza *222 iar apoi scurtatura 12101 Exista si numarul de telefon de la sediul Vodafone: 0372 02 22 22 .Lu - Vi 8:00 - 22:00 | Sa - Du 8:00 - 18:00 De mentionat ca cei de la Vodafone au si un serviciu express sau premium contra unei taxe de 0,39 euro, insa avand in vedere ca un apel dureaza minim 3 minute.... *555 – serviciul expres prin care clientii Vodafone pot contacta Departamentul de Relatii cu Clientii*555 este serviciul expres de Relatii cu Clientii pe care utilizatorii Vodafone persoane fizice il pot folosi pentru a intra in legatura directa cu un consultant Vodafone, in cel mai scurt timp, fara a mai trece prin meniul interactiv. Pentru clienti