căută informatii

SEO pentru patronii de firme cu site web

Intr-un mediu de afaceri on-line, care este puternic dependent de cautari organice, lipsa unei strategii de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO) este o piatra de moara pentru cresterea și profit.
De aceea va prezentam elemente de baza SEO pe care patronii sau managerii unei afaceri ar trebui sa le stie pentru a obține rezultatele dorite.

http://www.linndows.com

SEO nu este ceva ce se adauga, SEO este o componenta de baza

Motoarele de cautare (Google, Bing, Ask, Yandex) au devenit o obligatie de marketing generata de deciziile luate de consumatori in procesul de interes si achizitie, ceea ce inseamna ca aceasta cautare organica (introducere manuala de cuvinte si fraze in caseta de cautare) a devenit foarte importanta pentru orice afacere. Vizibilitatea cat mai accentuata, cat mai aproape de prima pozitie in prima pagina in Google, dar si in celelalte motoare de cautare, conteaza foarte mult, clientii realizand astfel o mentinere si chiar o crestere a pozitiei prin cat mai multe click-uri si cat mai mult trafic se genereaza pe pagina respectiva. Cautarea organica iti conecteaza afacerea la potentialii tai clienti, asa incat din 100 de vizitatori ai paginii, minimum 25% vor fi interesati si vor deveni clientii tai reali.
Astfel, cele 4 elemente de baza trebuie respectate in ordinea urmatoare:
  1. Continutul website-ului = In continutul site-ului tau web nu este absolut deloc indicat sa arunci cateva poze gasite pe Google, un text copiat din alt site si cateva date de contact. Continutul este foarte important, trebuie sa fie cat mai aproape de 100% originalitate, fotografiile sa fie chiar din cadrul produselor si serviciilor, reprezentarea locatiei in fotografii, date de contact formatate microdata (vezi jos exemplul)
  2. Arhitectura sau Scheletul site-ului = O viziune clara, simpla, fara prea multe animatii de tip scroll, fara pop-up-uri si reclame enervante sunt cele mai importante elemente negative ce nu au voie sa se regaseasca intr-un site profesional. De asemenea o caracteristica importanta este principiul RESPONSIV al site-ului, adica modelarea  la orice tip de rezolutie, implicit la orice dispozitiv, fie el telefon, TV sau PC vechi. Foarte multi asa-zisi webdesigneri observa la patron ce tip de laptop sau tableta are si ii face site-ul sa se modeleze doar la acele rezolutii. O asemenea practica este des intalnita si dauneaza foarte mult impactului pe care il are site-ul web pentru vizitatori care nu au acelasi tip de tableta cu patronul firmei, acesti vizitatori reprezentand 99% din potentialii clienti ai firmei.
  3.  HTML = foarte multi cred ca este un limbaj de programare si nu realizeaza ca este doar un protocol, un mod de afisare al informatiilor. HTML-ul este intr-o simbioza cu CSS (modul de formatare al aspectului), fara de care site-ul web ar fi precum o pagina alba cu mult text mic si negru. Cand va ganditi la HTML si CSS ar fi bine sa vedeti aplicatia msWORD, unde puteti sa aranjati textul, sa il ingrosati, sa ii schimbati culoarea de fundal sau aspectul ca font. Insa codul HTML si codul CSS se supun unor reguli impuse de organizatia W3C (un comitet al tuturor marilor creatori de limbaje de programare web si al companiilor creatoare de navigatoare-browsere web). Nerespectarea acestor reguli implica o rata mai scazuta de indexare de catre motoarele de cautare. Astfel pentru un site web cu peste 100 de erori W3C deja Google si Bing il viziteaza pentru indexare doar odata pe saptamana, pentru un site web cu peste 1000 de erori, nu mai este indexat deloc. Exista si exceptii, insa ele se situeaza intre 100 si 200 de erori, fiind rezultatul unor combinatii de cod PHP cu CSS, des intalnite in site-urile de tip CMS (Wordpress, Drupal, Prestashop), acestea fiind tolerate ca admisibile de motoarele de cautare si indexate normal.
  4. Social Marketing = Fara o pagina profesionala de Facebook (din-aceea cu Like nu cu Add ), fara o pagina de Google+ si in unele cazuri fara o pagina-tablou de Pinterest, nici un patron nu va avea rezultatele dorite de la site-ul sau web. Poate multi avand deja un cont de Facebook cred ca prin postarea catorva pagini si/sau produse din site-ul web au facut mare publicitate. GRESIT! TOTAL GRESIT! Pagina personala se adreseaza exclusiv prietenilor, postarile de acest tip fiind pur si simplu ignorate si de prietenii virtuali in favoarea unor breaking-news-uri sau oferte venite de la paginile la care s-au abonat. Chiar si cei care au o pagina profesionala de Facebook nu ar fi bine sa se culce pe o ureche ca "gata, am pagina de FB". Pe langa o continua intretinere a ei cu articole, poze, noutati, evenimente, este nevoie si de alte retele sociale. Cum ar fi Google+. Desi ignorata aceasta retea sociala, este mult mai bine targetata si indexata o afacere cu pagina de Google+; poate pentru ca apartine tot lui Google? Desigur! In plus, ai asigurata si o localizare clara a afacerii pe hartile Google. Cat despre Pinterest este foarte util mai ales celor ce au agentii de turism, magazine online, portaluri informative cu multa informatie de tip imagini si video. Apropo de video, cine vrea un boom afacerii sale sa promoveze si pe Vimeo orice prezentare video. Impactul este nimicitor asupra concurentei.

Un comentariu:

  1. Opencart 2 Product Image Not Visible in Chrome 40+ Using Journal Theme? use this: .product-info .left .image * { -webkit-transform: none;} -in your custom css tab (journal admin panel)

    RăspundețiȘtergere

Va multumim pentru comentarii. Dupa analizarea comentariilor, postarea dumneavoastra va fi postata.